Jak uwieść przyszłego klienta i zaprosić go na randkę zakupową?

Chcesz uwieść klienta?

Szacowany czas czytania: 5 minut

Jeśli któraś z tych pozycji wymienionych po niżej dotyczy ciebie: np

  • Pracujesz przez internet sprzedając produkty lub usługi
  • W swojej pracy wykorzystujesz model biznesowy typu MLM 
  • Polecasz produkty innych firm
  • Prowadzisz sklep online
  • Chcesz sprzedawać swoje kursy online 

To ten artykuł jest dla Ciebie.  

O czym przeczytasz?

W tym artykule zdradzę sekret sprzedaży w Internecie. Czyli co się musi wydarzyć aby sprzedaż doszła do skutku ? Jakie elementy muszą wystąpić aby klient kupił cokolwiek od Ciebie?  Niezależnie od tego co sprzedajesz, jakiej metody sprzedaży używasz i jaką platformę sprzedażową do tego wykorzystujesz.

Jakie elementy muszą wystąpić aby przyszły klient został Twoim klientem

Jest kilka elementów ułatwiające sprzedaż produktów i usług na które warto zwrócić uwagę

Ważny jest stan świadomości klienta. 
A mianowicie:
Czy klient uświadamia sobie swój problem lub potrzebę? Jeśli nie to zadbaj o ten element tworząc ciekawe materiały na ten temat najlepiej na stronie www lub w postach na fb

Elementy dotyczące produktu/usługi

Jeśli chodzi o produkty/ usługi to mamy dwa punkty odniesienia
Twój produkt może być jak:

Lekarstwo

W tym przypadku Twój produkt / usługa musi rozwiązywać problem klienta
Powinien być jak lekarstwo na problem klienta czyli powinien  leczyć wszelkie niedostatki braki 

Witamina

Twój produkt musi zaspokoić potrzebę klienta.W tym przypadku musi być jak witamina polepszający samopoczucie wzbudzająca pozytywne emocje lub samopoczucie

Metoda uwodzenia klienta 

Oczywiście są różne metody aby uwieść i zaprosić na randkę zakupową klienta. Tak na randkę zakupową. Dobrze przeczytałeś. Przy sprzedaży występują pewne elementy, które można przyrównać do elementów  występujących na randce dwóch osób

Jakie to elementy aby Twoje produkty znalazły nabywcę?

Sekret sprzedaży – czyli randka zakupowa

Sekret sprowadza się do procesu złożonego z 3 elementów: 

Poznać
Polubić
Zaufać

Być może słyszałeś już że z klientem w internecie należy nawiązać relacje.
Sprzedaż w internecie wychodzi najlepiej gdy za nim coś polecisz lub zaczniesz sprzedawać Twój przyszły klient Cię pozna polubi i zaufa.

To prawie jak zaproszenie na randkę. Prawda? I to jest cały sekret sprzedaży online? Zapewne przyjdzie ci do głowy że to nie może być takie proste. Ale takie właśnie jest  Jest naprawdę proste, ale jednocześnie trudne bez narzędzi internetowych

W Internecie najpierw relacja, a później konsumpcja czyli sprzedaż 

Czasami niektóre osoby próbują odwrócić proces czyli najpierw sprzedać zanim zaistnieje jakakolwiek relacja.
To jest tak jakby zamiast randki zaproponować komuś od razu noc poślubną. Prawda że to nie na miejscu?
A jednak wiele osób próbuje tak właśnie robić sprzedaż w Internecie.

Podam Ci przykład. Tak robią osoby które wchodzą w świat sprzedaży online zwłaszcza nowo zwerbowani dystrybutorzy firm opartych o budowanie sieci mlm. Rozpoczynają rozmowę na facebooku proponując sprzedaż. Tym samym zniechęcając do swoich produktów, a jednocześnie tracą wiele czasu na takie działanie. Uzyskując jednocześnie niewielki efekt 

A może jednak spróbować zupełnie inaczej …

Co potrzebujesz by zbudować relacje online 

Aby doszło do zbudowania relacji potrzebujesz zadbać o to aby mieć kontakt ze swoim przyszłym klientem.
I tu pojawia się pytanie – jak rozpocząć tą relacją?
Jak ją nawiązać skoro nie możesz poplotkować tak jak na przykład w sklepie stacjonarnym? 

W Internecie większość rzeczy  odbywa się asynchronicznie (tz. kupujesz ale w sklepie online nie potrzeba właściciela czy sprzedawcy w tym czasie On pracował wcześniej umieścił produkt który kupujesz teraz )
To oznacza że musisz zadbać aby Twoja relacja budowała się nawet gdy masz wyłączony komputer
Dlatego potrzebujesz narzędzi internetowych takich jak na przykład


STRONA WWW 
Tutaj możesz to ogarnąć KLIKNIJ TUTAJ


AUTORESPONDER 
Więcej  KLIKNIJ TUTAJ

KLIKNIJ Pobierz darmowy ebook – Instrukcja

“Jak Wypróbować Autoresponder “

Nie popełniaj tych błędów w budowaniu relacji 

Wbrew pozorom nie chodzi o to abyś atakować klienta ciągle swoją obecnością i nagabywaniem na sprzedaż. To częsty błąd który nie pozwala zbudować relacji a nawet potrafi zepsuć już istniejącą
Tak często robią osoby różnych firm działających w oparciu o model biznesowy MLM lub o przedstawicielstwo firmy a wykorzystując do tego media społecznościowe (fb ig) lub telefon. 

Zapewne nieraz zdarzyło Ci się zostać zaczepionym przez przedstawiciela jakiej firmy a może jesteś atakowany telefonami z reklamami i zaproszeniami po odbiór darmowych sprzętów. Sam wiesz jak to działa na Ciebie. To bardzo zniechęca klientów. Jesteśmy już bardzo świadomymi klientami. 

Nie warto sprzedać w taki sposób  Zamiast tego skorzystaj z autorespondera Możesz przetestować za darmo taki autoresponder pobierając poradnik który pomoże ci założyć konto bezpłatnie.

Budowanie relacji

Aby zbudować relacje dobrze jest nastawić się na słuchanie tego co potrzebuje klient i dać coś wartościowego od siebie co pomoże mu rozwiązać jakiś jego problem. 

Może to być darmowy materiał, porada która pomoże przesunąć klienta o jeden krok do przodu w rozwiązywaniu. Taki jest początek budowania relacji Dajesz się wtedy poznać polubić i zyskujesz zaufanie.
Sedno sprzedaży to wymiana na zasadzie win & win (czyli wygrany & wygrany) Wymiana wartości na gotówkę i odwrotnie. 

Zachęcam Cię do budowania swojego internetowego miejsca
Jeśli nie masz czasu na zajmowanie się tym tematem osobiście skorzystaj z usługi która pomoże w stworzeniu twojego miejsca TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *